«Η θέση μας είναι αυτή […] και αυτό θα ζητήσουμε από τον αρμόδιο υπουργό, όταν θα ξεκινήσει ο διάλογος» σημείωσε ο Γ. Μπουτάρης και πρόσθεσε ότι «δε γίνεται ολόκληρη πόλη να μένει χωρίς αστικές συγκοινωνίες επί 11 μέρες».

«Πρέπει να γίνει έρευνα από τον εισαγγελέα για το ποιος φταίει και πόσο κοστίζει η επίσχεση εργασίας στον ΟΑΣΘ» συνέχισε. Ο ίδιος σημείωσε ότι πρέπει να τακτοποιηθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, ώστε να σταματήσει η επίσχεση εργασίας.

Όπως υποστήριξε ο Γ. Μπουτάρης «αθετήθηκε η συμφωνία που είχαν κάνει οι εργαζόμενοι με την κ. Πέρκα (σσ: γενική γραμματέα επί θεμάτων Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων) και τον κ. Νεφελούδη (σσ: γενικό γραμματέα του υπουργείου Εργασίας) να καταβληθούν τα οφειλόμενα του Ιουλίου και του Αυγούστου και έτσι οδηγηθήκαμε σε αυτό το σημείο».

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης πρόσθεσε ακόμη ότι στη συνάντηση που είχε χθες, Δευτέρα, με τους εκπροσώπους του σωματείου εργαζομένων του ΟΑΣΘ, του ανέφεραν ότι αν κατατεθούν τα οφειλόμενα, τότε θα βγουν τα λεωφορεία στους δρόμους.

Σύσκεψη παρουσία δημάρχων

Ο Γ. Μπουτάρης είπε, τέλος, πως θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη για το θέμα των αστικών συγκοινωνιών στις 2 το μεσημέρι της Τρίτης, παρουσία των δημάρχων του πολεοδομικού συγκροτήματος, εκπροσώπων των επιμελητηρίων και φορέων της πόλης.

Εν τω μεταξύ, πρόταση για έκπτωση 10% στα κόμιστρα των ταξί σε κατοίκους και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, έως ότου λυθεί η επίσχεση εργασίας στον ΟΑΣΘ και επιστρέψουν τα αστικά λεωφορεία στους δρόμους της πόλης, έκανε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας.

Όπως είπε ο αντιδήμαρχος στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 fm», θα πρόκειται για «κίνηση αλληλεγγύης στους κατοίκους και τους επισκέπτες και νομίζω ότι θα εκτιμηθεί απεριόριστα και θα βοηθήσει την εικόνα και τον χαρακτήρα των ταξί ως μέσων μεταφοράς. Θα είμαστε μια πόλη που αντιδρά αμέσως στα προβλήματα που δημιουργούνται».

Ο κ. Πέγκας υποστήριξε πως η ιδέα βρήκε σύμφωνο και τον δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη, και θα γίνει μια επίσημη κρούση στους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς των ταξί, ώστε να συζητηθεί η πρόταση για έκπτωση στα κόμιστρα σε όλους τους επιβαίνοντες.