Ροή

Παιχνίδια δυσφήμησης δημοσιογράφων

Πριν από λίγους μήνες, όταν το Reuters απέστειλε ερωτηματολόγια σε εκδότες σχετικά με ρεπορτάζ που ετοίμαζε για τα ελληνικά ΜΜΕ, το «ΕΘΝΟΣ» και το «Πρώτο Θέμα» ανέλαβαν τη βρόμικη δουλειά της δυσφημιστικής καμπάνιας
Στα ρεπορτάζ τους (του Πρώτου Θέματος το υπέγραφε δημοσιογράφος φάντασμα) έγινε προσπάθεια να εμφανιστούν οι έλληνες ρεπόρτερ που συνεργάζονταν με τα διεθνή πρακτορεία ως «γερμανοτσολιάδες» ή γραφικοί άνεργοι απογοητευμένοι δημοσιογραφίσκοι.
Σήμερα το ΕΘΝΟΣ ανεβαίνει επίπεδο. Με πρωτοσέλιδο χτύπημα σχετικά με τη λίστα των ελεγχόμενων 355 φυσικών προσώπων για το «πόθεν έσχες» που απέστειλε ο αντεισαγγελέας του Άρειου Πάγου, Παναγιώτης Νικολούδης, ο ανώνυμος επιμελητής του άρθρου δεν εστιάζει σε κρατικούς υπαλλήλους και αιρετούς (329 ελεγχόμενοι) αλλά στους δημοσιογράφους και μάλιστα σε κάποιους συγκεκριμένους που «συνεργάζονται με το Reuters» ή «είχαν τηλεοπτική εκπομπή στην πρωινή ζώνη με έντονα αριστερό προφιλ».
Για να γίνει πιο δραματικό το ρεπορτάζ παρακάτω διαβάζουμε ότι το δημοσίευμα βασίζεται στην έκθεση της «Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Καταπολέμησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων της Περιουσιακής Κατάστασης». Δηλαδή οι ελεγχόμενοι δημοσιογράφοι προφανώς έχουν νομιμοποιήσει έσοδα από εγκληματικές δραστηριότητες. Ααα, όχι περιμένετε, μπορεί και να είναι και τρομοκράτες. Αααααα όχι, υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να ελέγχονται απλά για τις δηλώσεις «πόθεν έσχες», ας πούμε επειδή τις κατέθεσαν εκπρόθεσμα λίγες ημέρες...
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κύριου Νικολούδη (που φυσικά δεν βρίσκονται στο σημερινό δυσφημιστικό δημοσίευμα) στη λίστα βρίσκονται φυσικά πρόσωπα που «έχουν διατηρήσει τις θέσεις τους στον κρατικό μηχανισμό. Πρόκειται κυρίως για τους αιρετούς, μέλη αθλητικών ομοσπονδιών, μεγαλοτραπεζίτες, τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους, τους διευθυντές του ΕΣΥ, αλλά και δημοσιογράφους ή μετόχους εταιρειών ΜΜΕ».
Το σημερινό όμως δημοσίευμα φωτογραφίζει ένα δημοσιογράφο συνεργάτη του Reuters, τον επικεφαλής ενός ασφαλιστικού οργανισμού, ένα δημοσιογράφο πρωινής ζώνης στην κρατική τηλεόραση, ένα διευθυντικό στέλεχος αντιμνημονιακής εφημερίδας, δύο αθλητικούς δημοσιογράφους, δύο δημοσιογράφους τηλεοπτικού σταθμού, ένα πρώην πρόεδο ΠΑΕ και ένα εφοπλιστής. Δηλαδή το δημοσίευμα δεν ασχολείται με 36 Δημάρχους, 8 Γενικούς Γραμματείς, 64 Διευθυντές του ΕΣΥ, 9 μετόχων ΜΜΕ, 62 Προέδρων Αξιολόγησης Διαγωνισμών αλλά με τους αριστερούς και αντιμνημονιακούς δημοσιογράφους που προφανώς δεν έχουν αρκετό μέλι να χώσουν τα δάχτυλά τους.

Είναι φυσικά αυτονόητο ότι ο αριστερός δημοσιογράφος που συνεργάζεται με το Reuters είναι μεγαλύτερος κίνδυνος για τον δημόσιο τομέα και έχει πολλές πιθανότητες να έχει νομιμοποιήσει παράνομα έσοδα σε σχέση π.χ. με 64 προέδρους αξιολόγησης διαγωνισμών του δημοσίου.

Χθες έγινε γνωστή η εισαγγελική παρέμβαση βάσει της οποίας διετάχθη έρευνα για το περιβόητο δάνειο των 98 εκατομμυρίων του MEGA. Κάτι πρέπει να πήγε πολύ στραβά στο αμερόληπτο ΕΘΝΟΣ και κανείς δεν φαίνεται να άκουσε κάτι σχετικό. Ας περιμένουμε μέχρι αύριο όμως. Σίγουρα θα είναι πρωτοσέλιδο χτύπημα.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013
© 2010-2014 ThePressProject.gr
Σχόλια