Από τα 550 εκατ. ευρώ της χρηματοδότησης της ΕΤΕπ, τα 350 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν από την ελληνική κυβέρνηση για να καλύψουν υποχρεώσεις της σε έργα αυτοκινητοδρόμων.
 
Ποσό 150 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε Alpha Bank και Παγκρήτρια Τράπεζα για τη χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, εκ των οποίων 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε επιχειρήσεις με κριτήριο -για πρώτη φορά- την αύξηση της απασχόλησης των νέων. Τα υπόλοιπα 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν για έργα της τοπικής αυτοδιοίκησης.
 
Μαζί με προηγούμενη χρηματοδότηση της ΕΤΕπ, το ποσό μόνο για τους αυτοκινητόδρομους φθάνει τα 650 εκατ. ευρώ, ικανοποιώντας τους φίλους της συγκυβέρνησης εργολάβους.
 
Σ’ αυτά προστίθενται και 1,2 δισ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, οπότε ο μεγαλόπνοος στόχος της επανεκκίνησης των έργων, που αναγγέλθηκε πρόωρα την περασμένη άνοιξη από τον πρωθυπουργό θα γίνει πραγματικότητα.
 
Δεν ξέρουμε αν απ’ αυτή την εξέλιξη θα συγκινηθούν όλοι οι Έλληνες. Αλλά ο πιο ευτυχισμένος υπουργός ήταν χθες ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος στην τελετή υπογραφής των δανειακών συμβάσεων μονοπώλησε πολιτικές κορώνες και το χρόνο της τελετής. Άρχισε να λέει ότι σήμερα είναι μια καλή μέρα για την πολιτική, αφού η υπόθεση των αυτοκινητοδρόμων κλείνει και σε λίγες ημέρες οι συμβάσεις θα πάνε στη Βουλή.
 
Αντίθετα, ο πιο μετριόφρων από τους τέσσερις υπουργούς της κυβέρνησης που παρέστησαν στην υπογραφή των χρηματοδοτικών συμβάσεων με την ΕΤΕπ ήταν ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος ξεκίνησε τις διαδικασίες επανεκκίνησης των έργων και βιάστηκε να τα εγκαινιάσει μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά. Ο ίδιος μάλιστα  ζητιάνεψε μερικά εκατομμύρια από τον πρόεδρο της ΕΤΕπ για το Επενεδυτικό Ταμείο. Ωστόσο, τα πραγματικά εγκαίνια και τις ανακοινώσεις τα κάνει ο προερχόμενος από ένα κόμμα που είχε ιδιαίτερες σχέσεις με τους εργολάβους, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης, ο οποίος μάλιστα προανήγγειλε κι άλλα έργα όπως η  επέκταση του μετρό, προκαλώντας ρίγη ευτυχίας και ικανοποίησης στη μεγάλη των εργολάβων σχολή του Μπόμπολα και του Περιστέρη, εκπροσώπων των εταιρειών Ελλάκτωρ και ΓΕΚ-Τέρνα αντιστοίχως.