Η αλλαγή έρχεται εν μέσω νομικής αντιπαράθεσης που ξεκίνησε κατόπιν αγωγής από χρήστες το 2013, οι οποίοι έκαναν λόγο για παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους μέσω «σκαναρίσματος» των email τους.
 
Όπως αναφέρεται πλέον στους όρους χρήσης, «τα αυτοματοποιημένα συστήματα αναλύουν το υλικό σας (περιλαμβανομένων των email) για να σας παρέχουν εξατομικευμένα χαρακτηριστικά προϊόντων, όπως παραμετροποιημένα αποτελέσματα αναζητήσεων, στοχευμένη διαφήμιση και εντοπισμό spam και malware. Η ανάλυση γίνεται καθώς το υλικό αποστέλλεται, λαμβάνεται και ενώ αποθηκεύεται».