Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης ζήτησε προτάσεις των εκπαιδευτικών «για ένα ενδεχόμενο νέο σύστημα διορισμών».

Όπως προέκυψε από τη συνάντηση του υπουργού Αριστείδη Μπαλτά και του αναπληρωτή υπουργού Τάσου Κουράκη το Πολυνομοσχέδιο θα κατατεθεί στο προσεχές χρονικό διάστημα και θα περιλαμβάνει και άμεσες ρυθμίσεις που θα αντιμετωπίζουν τις δυσλειτουργίες που έχουν παρουσιαστεί στην εκπαίδευση ώστε να διευκολυνθεί η εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά την τρέχουσα χρονιά.

Παράλληλα δόθηκαν κατευθύνσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΟΠΑΙΘ για αναστολή των ρυθμίσεων  που αφορούν συγχωνεύσεις ή καταργήσεις σχολικών μονάδων ώστε να επανεξεταστούν ορισμένες από τις καταργήσεις που έγιναν με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια.

Στο Πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή, θα περιλαμβάνονται τα παρακάτω:
 
Ο βαθμός προαγωγής των μαθητών στην Α’ και Β’ Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στον βαθμό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος “εννέα και πέντε δέκατα” (9,5).

Αναστολή των σημερινών νομοθετικών ρυθμίσεων περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Παράλληλα θα ξεκινήσει πλατιά διαβούλευση σχετικά με τον τρόπο αποτίμησης του διδακτικού έργου και των τρόπων λειτουργίας των διδακτικών μονάδων προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της δουλειάς όλων και όχι της τιμωρίας.
Επανασύσταση των τομέων και ειδικοτήτων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που καταργήθηκαν στα ΕΠΑΛ ώστε να διευκολυνθεί η επαναφορά στα σχολεία των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

Παράλληλα, η ηγεσία του Υπουργείου καταβάλει σοβαρή προσπάθεια ώστε να προσληφθούν 500 εκπαιδευτικοί για Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε ΕΠΑΛ και να καλυφθούν τα σοβαρά εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί στα σχολεία.

Επαναφορά όλων των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με την ίδια ρύθμιση θα δοθεί η δυνατότητα επιλογής στους εκπαιδευτικούς που ήδη τοποθετήθηκαν σε διοικητικές θέσεις να επιστρέψουν σε εκπαιδευτικές θέσεις.
Παράλληλα θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης, αρμόδιος για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ζήτησε από την ΟΛΜΕ να καταθέσει τις προτάσεις της «για ένα ενδεχόμενο νέο σύστημα διορισμών και ένα σύστημα επιλογής στελεχών και τις αρμοδιότητες τους στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής και τω όρων διαβούλευσης σχετικά με όλα τα σημαντικά ζητήματα της εκπαίδευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς».
 

Για τα περί ΑΣΕΠ

Διαψεύδει κατηγορηματικά ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδης Μπαλτάς, πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες θα καταργηθούν οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών.
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε το Σάββατο από το υπουργείο Παιδείας, που απαντά σε δημοσιεύματα του Τύπου, αναφέρεται πως «ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδης Μπαλτάς, δηλώνει ότι ουδέποτε έκανε οποιαδήποτε δήλωση για κατάργηση του ΑΣΕΠ και για την όλη διαδικασία επιλογής για την πρόσληψη εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».
 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το υπουργείο Παιδείας θα καταθέσει τον Απρίλιο πολυνομοσχέδιο, που θα προβλέπει την κατάργηση των εξετάσεων για τον διορισμό εκπαιδευτικών.
 
Μάλιστα, ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης δηλώνει στον Ελεύθερο Τύπου πως «θεωρούμε αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη πτυχίο, να καλούνται να δώσουν εξετάσεις από την αρχή. Αντ' αυτού, θα υπάρχει ένα σύνολο προϋποθέσεων που θα ορίζουν τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών».