Ακούμε χορηγίες και διαφημίσεις για αυτοκίνητα, για σούπερ μάρκετ, για υπολογιστές, για durostick και τζόκερ και καταλαβαίνουμε: η αγορά (ειδικά τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές) χρειάζεται τη στήριξη του καταναλωτή. Και η διαφήμιση είναι το καύσιμο, ο κινητήριος μοχλός για να κινηθεί. Κατανοητό ακόμα και για τις διαφημίσεις της Jumbo, από τις οποίες πολλοί ενοχλούνται. Κάνουν καλό όμως (και στα έσοδα των ραδιοφώνων πρώτα απ' όλα).

Η Eldorado αλήθεια γιατί να διαφημίζεται; Ποιος ο λόγος να χορηγεί την πρωινή εκπομπή του «Αθήνα 9.84» ή το πεντάλεπτο ιστορίας του Καμπουράκη στο «Βήμα 99.5»; Γιατί ο ακροατής-καταναλωτής να μαθαίνει πως χορηγός είναι η «Ελληνικός Χρυσός»; Τι ωφελείται η εταιρία και τι εμείς, το κοινό; Πουλάει τίποτε η Eldorado στα μαγαζιά να πάμε να (το) αγοράσουμε;

Λέτε η «Ελληνικός Χρυσός» να θέλει να ελέγχει την ενημέρωση με εκτενές πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής ώστε να μη βγαίνουν ρεπορτάζ για τις αντιδράσεις των κατοίκων;

Δεν το πιστεύω.

Δημήτρης Κανελλόπουλος