Όπως είπε, μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του Mega , για τη συμφωνία με την Cosco, αρχικά παραχωρείται το 51% και σε πέντε χρόνια το υπόλοιπο 16% και μάλιστα υπό κάποιες προϋποθέσεις. Παράλληλα, ανέφερε ότι ετοιμάζονται ρυθμίσεις όπως η Δημόσια Αρχή Λιμένα Πειραιά, που εκτιμάται ότι δημιουργεί έναν νέο «κρατικό» ΟΛΠ. 
 
«Η πώληση του λιμανιού γίνεται για να ικανοποιηθούν οι δανειστές, όχι για την ανάπτυξη του λιμένα», ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας και εξαπέλυσε επίθεση εναντίον του επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιου Πιτσιόρλα, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι το Ταμείο «λειτουργεί ως κράτος εν κράτει».
 
«Είναι παράλληλη εξουσία στην αιρετή εξουσία του ελληνικού λαού. Πρέπει να περιοριστεί στο ελάχιστο το κομμάτι της απαράδεκτης λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ», ανέφερε προσθέτοντας ότι «κάνει αξιοποίηση ή ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας το ΤΑΙΠΕΔ; Είναι επινόηση των δανειστών το ΤΑΙΠΕΔ, δεν είναι κυβέρνηση».
 
Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, «το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι ο Πιτσιόρλας, είναι οργανισμός που ελέγχεται πλήρως από δανειστές, τραπεζικούς και επιχειρηματικούς οργανισμούς και λειτουργεί βάσει κανόνων που θέλουμε να αλλάξουμε».
 
Ο κ. Δρίτσας σημείωσε πως η κυβέρνηση δεν έχει δεσμευθεί να βρει 50 δισ. για το νέο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, ενώ μίλησε για κύκλους στο ΤΑΙΠΕΔ που επιχειρούν να βάλουν στο τραπέζι 26 ιδιωτικοποιήσεις αντί για 9 της συμφωνίας.
 
Πάντως, άφησε, ανοιχτό το ενδεχόμενο παραίτησης σε περίπτωση που το διάδοχο Ταμείο του ΤΑΙΠΕΔ έχει ακόμη μεγαλύτερες εξουσίες. «Αν τεθεί θέμα νέου Ταμείου με μεγαλύτερες εξουσίες του ΤΑΙΠΕΔ θα εξετάσω τη θέση μου», τόνισε.
 
Αναφερόμενος στις διαμαρτυρίες κατά την τελετή για την υπογραφή της συμφωνίας για τον ΟΛΠ, ο κ. Δρίτσας καταδίκασε την απαγόρευση να προχωρήσουν οι λιμενεργάτες στο χώρο του Ζαππείου. «Ήταν λάθος που τους εμποδισαν» δήλωσε, σημειώνοντας ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Ν. Τόσκας δεν ενημερώθηκε έγκαιρα και οι αρχές λειτούργησαν αυτόνομα.