Με βάση τα στοιχεία της έρευνας του έτους 2015 αλλά και τα αντίστοιχα στοιχεία των ετών 2013 και 2014, η ΕΛΣΤΑΤ καταγράφει την προηγούμενη χρονιά, συνολικά, μείωση κατά 10,67% στις πωλήσεις των εφημερίδων. Αύξηση των πωλήσεων κατά 14,12% παρατηρείται στις «λοιπές εφημερίδες» σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του έτους 2014.

Το 2014 σε σχέση με το 2013, παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 8,91% στις πωλήσεις των εφημερίδων. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των ημερήσιων πρωινών πολιτικών εφημερίδων (3,55%) και στις θρησκευτικές (25,53%).

Κατά το 2015 παρατηρείται, συνολικά, μείωση κατά 19,79% στις πωλήσεις των περιοδικών όλων των κατηγοριών, και συγκεκριμένα στην κατηγορία περιοδικών σπιτιού – διακόσμησης (56,74%) και των ανδρικών περιοδικών (50,55%) σε σχέση τις αντίστοιχες πωλήσεις του 2014.

Αντίστοιχα, κατά το 2014, σε σύγκριση με το 2013, παρατηρείται μείωση συνολικά των πωλήσεων των περιοδικών κατά 7,28%. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των περιοδικών ποικίλης ύλης (13,03%) και στις πωλήσεις των γυναικείων περιοδικών (2,87%).