Όπως τόνισε ο κ. Σκουρλέτης στο Κόκκινο, «πρόκειται για μια 100% προσωπική άποψη του κ. Πιτσιόρλα και νομίζω ότι μπορώ να ξέρω καλύτερα από εκείνον που δεν συμμετέχει στην κυβέρνηση ποιοι είναι οι σχεδιασμοί. Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να μην δρομολογήσει καμιά από τις ιδιωτικοποιήσεις που σχετίζονται με τις ενεργειακές επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει το δημόσιο. Αυτή είναι η συλλογική κατεύθυνση της κυβέρνησης.  Δημιουργείται πολιτικό ζήτημα όταν ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ επιχειρεί να ασκήσει πολιτική και να μην υλοποιεί τις σαφείς κατευθύνσεις που του δίνει η κυβέρνηση. Θα σας έλεγα με λίγα λόγια καλύτερα να καθίσει στ’ αυγά του παρά να κάνει πολιτική. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ο κ. Πιτσιόρλας περνάει σε άλλα χωράφια.»

Μιλώντας εξάλλου για την συνταγματική αναθεώρηση σημειώνει ότι “δεν είναι αντιπερισπασμός για να ξεχάσουμε την οικονομία” καθώς “η διαρκής διεύρυνση της Δημοκρατίας είναι κάτι που πρέπει να έχει πάντα κατά νου μια κυβέρνηση και πολύ περισσότερο μια κυβέρνηση της αριστεράς που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ”, διευκρινίζει ότι “δεν πρέπει να είναι μια γενικευμένη συζήτηση αλλά να εστιάζεται σε κάποια συγκεκριμένα κεφάλαια, πάντοτε αντανακλά αυτή η συζήτηση κάποιους συσχετισμούς που υπάρχουν γύρω από τα επίμαχα προς αναθεώρηση ζητήματα, άρα με προσοχή να προσεγγίζουμε τα θέματα που θα πρέπει να συζητήσουμε”.

Πρωτεύοντα είναι “τα ζητήματα που σχετίζονται με την λειτουργία του πολιτικού συστήματος  για παράδειγμα εγώ πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να διευρυνθούν οι αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά μπορούμε να δούμε κάποιες οριακές αλλαγές στον τρόπο εκλογής του. Δεν μιλάω για μια καθολική και άμεση εκλογή από τον κόσμο αλλά αν διαπιστώνεται ότι δεν συγκεντρώνεται η απαραίτητη πλειοψηφία τότε ενδεχομένως θα μπορούσαμε να πάμε σε μια προσφυγή των συγκεκριμένων προτάσεων που τίθενται κάθε φορά απευθείας στον λαό.

Γι' αυτά τα ζητήματα όμως πρέπει να ανοίγει ένα διάλογος, δεν είναι ζητήματα ενός μόνο κόμματος, απαιτούνται μεγάλες κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες και ευρύτερες κοινωνικές συναινέσεις”. Σημειώνει επίσης ότι πρέπει να δούμε τα ζητήματα περί ευθύνης υπουργών αλλά και της απλής αναλογικής “διότι η απλή αναλογική στο δημόσιο διάλογο προσεγγίστηκε με βάση την αντιπαράθεση κυβέρνησης αντιπολίτευσης χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες τομές μεταπολιτευτικά. Ο νόμος θα εφαρμοστεί στις μεθεπόμενες εκλογές και θα λειτουργήσει προωθητικά για την υπόθεση της δημοκρατίας στον τόπο μας”.

Σχολιάζοντας ακόμη την αντιπολιτευτική πολιτική της ΝΔ αναφέρει ότι «το αίτημα της ΝΔ για εκλογές έχει ξεθυμάνει καθώς δεν έχει την στοιχειώδη δυναμική και ο ίδιος ο αρχηγός της ΝΔ το επαναφέρει όλο και πιο αραιά και με χαμηλότερους τόνους αφού δεν υπάρχει καμιά ανταπόκριση από την κοινωνία».

Σε ότι αφορά την εξόρυξη χρυσού στην Χαλκιδική και μετά την επιστροφή στην εταιρεία ως ελλιπούς και λανθασμένης της τεχνικής μελέτης για την μεταλλουργική μονάδα χαλκού/χρυσού λέει ότι “οι κινήσεις του υπουργείου είναι καθαρές, ελέγχουμε την νομιμότητα κάθε φορά της σύμβασης και των μελετών και κρίνουμε με βάση την ισχύουσα νομοθεσία για το περιβάλλον και το δημόσιο συμφέρον.

Γι' αυτό και έχουν εγκριθεί συμβατές άδειες και σε κάποιες άλλες όπως η τελευταία που ήταν η πιο σημαντική επιστράφηκε και αναμένουμε εντός διμήνου να  δοθούν σοβαρές εξηγήσεις». Σχετικά με τα θέματα που αφορούν τον αμίαντο τονίζει ότι «τα έχουμε αντιμετωπίσει, υπάρχει μάλιστα και σχετικό Προεδρικό διάταγμα που προβλέπει ποια είναι τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν κάθε φόρα που εντοπίζεται αμίαντος σε μία εξόρυξη γιατί από μόνο του δεν είναι ικανό για να απαγορευθεί, όσοι έχουν σχέση με το αντικείμενο το αντιλαμβάνονται».

Σε σχέση με τα προβλήματα καθιζήσεων στη  Στρατονίκη αναφέρει ότι γίνονται συσκέψεις για το ζήτημα αυτό “είναι αντικείμενο έρευνας από τους αρμόδιους επιστήμονες”. Σε ότι αφορά την συνολική θέση για την εξόρυξη παρατηρεί πως “δεν πρέπει να συγχέουμε τους ρόλους που είναι διαφορετικοί των ανθρώπων που μέσα από το κίνημα εναντιώνονται στην συγκεκριμένη εξόρυξη, με το υπουργείο και την κυβέρνηση που καλούνται μέσα από τις ισχύουσες συμβάσεις και νόμους να αντιμετωπίζουν το θέμα. Δεν ταυτίζονται αυτά τα δύο, όπως δεν ταυτίζεται και η άποψη ενός κόμματος που τα συνθέτει όλα για να διαμορφώνει μια κεντρική προσέγγιση”.