Προηγήθηκε την Τρίτη η έγκριση της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων των αρμόδιων ευρωπαϊκών αρχών και εκκρεμεί το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ.
 
Την ολοκλήρωση της συμφωνίας είχε προαναγγείλει σε συνέντευξή του την Τρίτη ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης και πρώην πρόεδρος του ΤΑΙΠΕ, Στέργιος Πιτσιόρλας, η συμφωνία για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΤΑΙΠΕΔ και στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane είναι πιθανόν να υπογραφεί ακόμα και την Τετάρτη. Χαρακτήρισε «σημαντικό γεγονός» την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης.
 
Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση προχωρά «με αποφασιστικό ρυθμό» και πως έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον «πολύ μεγάλες εταιρείες από διάφορα σημεία του πλανήτη», ενώ πρόσθεσε ότι όλα τα λιμάνια, ιδιαίτερα όσα είναι στο βόρειο άξονα της χώρας, είναι πολύ σημαντικά, ειδικά ενόψει ολοκλήρωσης της Ιονίας Οδού και διασύνδεσής τους με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Τέλος, για το Ελληνικό είπε ότι «σύντομα θα κατατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ το πλήρες επενδυτικό πλάνο της εταιρείας» και εκτίμησε ότι τα έργα μπορεί να ξεκινήσουν μέσα στο 2017.
 
Σημειώνεται ότι η σύμβαση υπεγράφη σήμερα από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνη Λεούση και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini. Ο Αντ. Λεούσης, αφού ευχαρίστησε όλους όσοι συνεργάστηκαν με το Ταμείο για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά από σχεδόν 4 χρόνια, δήλωσε ότι «η Ferrovie dello Stato Italiane Group αναλαμβάνει μια μεγάλη δέσμευση: να ενισχύσει και να αναπτύξει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία της, δημιουργώντας έναν σημαντικό πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών».