Το μάρκετινγκ του έρωτα

ΑΠΟΨΗ / ΑΝΑΛΥΣΗ
by ThePressProject
Όροι χρήσης
Είτε στις κλασσικές, είτε στις πιο σύγχρονες εκδοχές της επιστήμης του Μάνατζμεντ, για κάθε οικονομική μονάδα τίθεται μια θεμελιώδης αρχή-στόχευση και αυτή δεν είναι άλλη από την μεγιστοποίηση της οικονομικής αποτελεσματικότητας. Ακόμη και κάπως μετανεωτερικές θεωρίες που ορίζουν ως αρχή της οικονομικής μονάδας τη μακροβιότητα της στο μέλλον, στην πραγματικότητα, στοχεύουν ακριβώς σ’ αυτό: στη μεγιστοποίηση της οικονομικής αποτελεσματικότητας. Δηλαδή, κάθε επιχείρηση ιδιωτική ή δημόσια, κάθε κρατική οντότητα, κάθε κρατικός οργανισμός, κάθε ΜΚΟ ακόμα, κάθε ψιλικατζίδικο ή πολυεθνική και τελικά ακόμη και κάθε νοικοκυριό ή -γιατί όχι- ακόμη και κάθε μεμονωμένο άτομο, δεν μπορούν παρά να στοχεύουν στη μεγιστοποίηση του οικονομικού τους αποτελέσματος, αν θέλουν να παραμείνουν εν ζωή.