«Ο γιατρός στο αεροδρόμιο μαζί με το ΕΚΑΒ έφτασε 12 λεπτά μετά το περιστατικό. Αν είχε φτάσει στα πρώτα 4-5 λεπτά, πιθανώς η πορεία του ασθενούς να ήταν διαφορετική», φέρεται να δήλωσε στην Εφημερίδα των Συντακτών υπάλληλος του ΕΚΑΒ της Κέρκυρας, η οποία σε δημοσίευμά της επιβεβαιώνει πως τα αίτια θανάτου του άτυχου εργάτη, Νίκου Χαλικιά, ήταν παθολογικά, καθώς και πως στο αεροδρόμιο επικρατούν απάνθρωπες συνθήκες εργασίας.

Όπως τονίζει στην εφημερίδα ο πρόεδρος των εργαζόμενων, Γιώργος Μαυρωνάς, πρόεδρος των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του αεροδρομίου, στο αεροδρόμιο δεν υπάρχει μόνιμος ιατρός, ενώ καταγγέλλει τις εξουθενωτικές συνθήκες εργασίας, μόλις λίγους μήνες από την παραλαβή του αεροδρομίου από τους Γερμανούς της  Fraport.
 
«Είναι δυνατόν ένα αεροδρόμιο που εξυπηρετεί 3 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο να μην έχει σε μόνιμη βάση έναν γιατρό στο αεροδρόμιο; Συνεχώς βλέπουμε συναδέλφους δίπλα μας να παθαίνουν ηλίαση, να λιποθυμούν, να πέφτουν κάτω από την υπερκόπωση.
 
»Δεν υπάρχει aircondition στους περισσότερους χώρους του αεροδρομίου, συνεχώς είναι χαλασμένος ο κλιματισμός ειδικά στα λεωφορεία που μεταφέρουν τουρίστες, πολίτες και εργαζόμενους στα αεροσκάφη», δηλώνει στην «Εφ.Συν.» ο Γιώργος Μαυρωνάς, πρόεδρος των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του αεροδρομίου της Κέρκυρας.
 
Σημειώνεται πως σε επικοινωνία της εφημερίδας «Η Κέρκυρα Σήμερα» με την εταιρεία Swissport, στης οποίας το δυναμικό άνηκε ο άνδρας που πέθανε λίγη ώρα μετά το πέρας της βάρδιάς του, έλαβε την απάντηση πως «Δεν θεωρούμε το γεγονός άξιο να το σχολιάσουμε».
 
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα στην «Εφ.Συν.»