Οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες θα τους αποστέλλονται με το ταχυδρομείο σε εύλογο χρόνο στη διεύθυνση που θα δηλώσουν είτε της οικίας τους, είτε της εργασίας τους.
 
Σημειώνεται ότι ο ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:
 
  1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
  2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
  3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
  4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).
 
Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
 
Παράλληλα, θα συνεχιστεί και η διαδικασία της επί τόπου έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών στου 31 σταθμούς του δικτύου που έχουν οριστεί από τον ΟΑΣΑ.