Όπως αναφέρει το CNN, η φωτογραφία του παιδιού με την μπλούζα με το ρατσιστικό σλόγκαν εμφανίστηκε στη βρετανική έκδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος της σουηδικής αλυσίδας, με πλήθος χρηστών να αντιδρούν άμεσα.

Σημειώνεται πως εκτός της ρατσιστικής φωτογραφίας, χρήστες των κοινωνικών δικτύων υπέδειξαν δύο ακόμη φωτογραφίες στην ίδια ρατσιστική γραμμή, καθώς μία που έγραφε «ειδικός επιβίωσης» και μία ακόμη με φωτογραφίες ζώων εμφανίζονταν να τις φορούν λευκά παιδιά.

Μεταξύ άλλων, υβριστικών και μη αναρτήσεων κατά της εταιρείας, ξεχώρισε ένα σκίτσο που εμφάνιζε το έγχρωμο παιδία να φορά μία μπλούζα που γράφει «το πιο κουλ παιδί στον ρατσιστικό κατάλογο των H&M».

«Αυτή η εικόνα έχει πλέον αφαιρεθεί από όλα τα μέσα της H&M και ζητάμε συγγνώμη από οποιονδήποτε μπορεί να προσέβαλλε» δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας μετά την κατακραυγή, ενώ όπως έγινε γνωστό αποσύρθηκε και η μπλούζα.


Υπενθυμίζεται πως αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που μία ρατσιστική διαφήμιση συναντά τις αντιδράσεις των χρηστών του διαδικτύου, οδηγώντας μία εταιρεία σε υπαναχώρηση. Τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία Dove θέλησε να προωθήσει μία νέα λοσιόν σώματος, απεικονίζοντας μία αφροαμερικανίδα η οποία «μεταμορφώνεται» σε μια λευκού δέρματος κοπέλα, αμέσως μετά τη χρήση του προϊόντος. Αμέσως, η διαφήμιση προκάλεσε αντιδράσεις, αναγκάζοντας την εταιρεία να ζητήσει συγγνώμη, αποσύροντας την ανάρτηση από το λογαριασμό της στα κοινωνικά δίκτυα.