Αυτά ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσίνελ, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με το Δημόσιο, δύναται η εταιρεία από 13 ευρώ ανά επιβάτη να αυξήσει την επιβάρυνση για τη διαχείριση του αεροδρομίου ακόμα και στα 18,5 ευρώ ανά επιβάτη με την ολοκλήρωση των έργων. Η τελική αύξηση δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα.

Θα ακολουθήσουν αυξήσεις, όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα αεροδρόμια Ρόδου, Κεφαλονιάς, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Ακτίου, Σάμου και αργότερα στη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Κέρκυρα και την Κω.

Όπως διευκρίνισε ο ίδιος για να γίνει αυτό, θα πρέπει η ολοκλήρωση των έργων να πιστοποιηθεί από ανεξάρτητη εταιρεία μηχανικών και να εκδοθεί σχετικό πιστοποιητικό.

Η Fraport Greece πρόκειται να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τις αεροπορικές εταιρείες για τις νέες χρεώσεις από το Νοέμβριο του 2018 και η διαδικασία συμφωνίας με τη σημερινή ΥΠΑ για τις νέες χρεώσεις θα δρομολογηθεί αμέσως μετά την επίσημη έκδοση του πιστοποιητικού.

Τέλος, σε ότι αφορά την επιβατική κίνηση εξέφρασε την αισιοδοξία του υπογραμμίζοντας πως φέτος θα κινηθούν πάνω από τις αρχικές τους προβλέψεις.

Υπενθυμίζεται ότι τη δυνατότητα της Fraport να ανεβάσει τα τέλη για τους επιβάτες, επιβαρύνοντας τους με το κόστος των «επενδύσεων» που θα πραγματοποιήσει, είχε αποκαλύψει το TPP.