Διαφημιστικό σποτ με ψιλά γράμματα

ΑΠΟΨΗ / ΑΝΑΛΥΣΗ
by ThePressProject
Όροι χρήσης
Η ομιλία του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, στην 83η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης και η παρουσίαση των «μέτρων ανακούφισης» και των φοροελαφρύνσεων για την επόμενη 4ετία έμοιαζαν πολύ με το μοτίβο σε διαφημιστικά σποτάκια τραπεζών ή εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Ξέρετε, εκείνες τις διαφημίσεις προσφορών, με τις ατέλειωτες σειρές με ψιλά γράμματα που περνούν στο κάτω μέρος της οθόνης, πριν ο τηλεθεατής προλάβει να τις διαβάσει. Το πρόβλημα, πάντα, είναι ότι αυτά τα ψιλά γράμματα περιέχουν την ουσία.